Turgutlu Belediyesi Kadın Voleybol Takımı, Başantrenör Erdal Kurç yönetiminde antrenmanlarına başladı.
Turgutlu’yu bu yıl da TVF Kadınlar 2. Ligi’nde temsil edecek olan Turgutlu Belediye Kadın Voleybol Takımı ilk idmanını Yıldırım BeyazıtSpor Salonunda gerçekleştirdi. İlk idmanı Turgutlu Belediyespor Asbaşkanı Emrah Kanık da ziyaret etti.
Turgutlu Belediyesi Kadın Voleybol Takımı Başantrenörü Erdal Kurç, “Sezonu yoğun bir antrenman programıyla açıyoruz. Birbiriyle uyumlu ve iddialı oyuncu grubumuz var. Sakatlıklardan uzak başarılı bir sezon diliyorum. Umarım sezon sonunda ligi hedeflediğimiz noktada bitiririz” dedi.
Turgutlu Belediyespor Başkanı Fırat Honaz ise, “Yeni sezon için çalışmalarına başlayan Kadın Voleybol Takımımız oyuncuları ve teknik ekibine kolaylıklar diliyor, oyuncularımızın sakatlıktan uzak başarılı bir sezon geçirmelerini temenni ediyorum” dedi. – MANİSA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
EKONOMİ
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1255 kez okundu
2
Anadolu Efes, Stanley Johnson ile yollarını ayırdı
943 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
919 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
912 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
840 kez okundu